Het ene moment bekijken we een nieuwe collectie op een perspresentatie, dan reviewen we beauty producten en het andere moment is het gewoon keihard tikken; een dag op de Girlscene redactie is nooit hetzelfde. In Girlscene's diary krijg je een exclusief kijkje behind the scenes. Je ziet wat de redactie in een maand heeft uitgespookt en krijgt sneak peeks van nieuwe producten. Deze maand onder andere: backstage bij Katy Perry's concert en een mini make-over op het kantoor. 


Anouk ging thuis aan de slag met een nieuwe DIY! Hierover later meer...




Renée verliet voor het eerst sinds lange tijd het kantoor om op pad te gaan! Deze keer stond een persevent van Wella op de planning. Er zijn een paar nieuwe producten waar we erg enthousiast over zijn, dus als ze de testperiode doorstaan zie je het zeker terug op Girlscene. :-)


En daar bleef het niet bij, want de volgende ochtend stond er een ontbijtje met Origins op de planning ter ere van hun nieuwe serum. Origins speelt goed in op #quarterlifecrisis en een groot serum liefhebber als Renée konden ze niet blijer maken met dit product. Dit serum is speciaal voor meiden die de 20 jaar zijn gepasseerd. Meestal heb je geen anti-acne producten (meer) nodig, maar is het nog te vroeg voor anti-aging skincare. Dan is dit precies wat je nodig hebt! Uiteraard mocht een fotomoment met Fashionscene's Tess niet ontbreken.


Hoera! Vanaf nu kan elke fashionista haar hart ophalen bij Topshop! In de Amsterdamse Kalverstraat is het eerste echte filiaal geopend (dat hoekje in de Bijenkorf tellen we even niet mee) en Marjolein was the lucky one die bij de opening mocht zijn.



Collega Claartje was jarig én nam afscheid als hoofdredacteur Vrouwen.nl, dus dat was reden genoeg om een cadeaupakket te geven. In het pakket zat onder andere een selfiestok en die moest uiteraard getest worden. Op redactie van Girlscene is het niet altijd serious business ;-). Gelukkig was het afscheid niet te dramatisch, want Claartje blijft gewoon nog op het kantoor werken voor Foodness.nl :-). 


's Avonds was er een afscheidsborrel voor Claartje en we gingen... spijkerpoepen! Ouderwets, hè? Hier zie je hoe Fashionscene's Tess de juiste techniek aan Emma leert ;-). Emma deed vroeger namelijk nooit aan spijkerpoepen, maar ze blijkt er best wel talent voor de hebben. Een paar seconden later zat de 'spijker' al in de fles. 

Later op de avond werd de selfiestok weer gebruikt -het is een groot succesnummer op feestjes- en maakten we een selfie met onze collega's. Herkennen jullie Chris nog uit ons Boyspanel


Hoe leuk: met de nieuwe outdoor producten van IKEA kun je jouw eigen kruidentuintje beginnen met bijvoorbeeld munt, basilicum en peterselie. Ideaal voor als je geen tuin hebt of niet teveel werk wil hebben aan een moestuin. 

Girlscene's Anouk bezocht een persevenement van Hilfiger Denim in Magna Plaza, Amsterdam. Hier werd The People's Place capsule collectie getoond. Deze collectie brengt een ode aan de jaren '70 en viert de passie van Tommy Hilfiger voor muziek en vintage items met een moderne twist. Als je van jaren '70 stijl houdt dan is dit echt iets voor jou! De People's Place capsule collectie is verkrijgbaar bij Men At Work. 



Girlscene's Marjolein maakte een koffietour door Amsterdam op de vrolijke fietsen van Jopo om de leukste hotspots te ontdekken. Niet alleen plekken waar je lekker kunt zitten, maar vooral plekken waar je echte, goede koffie kunt drinken. Voor de liefhebbers dus! Na afloop kreeg ze een goodiebag mee waarin spulletjes zaten die met koffie te maken hebben. Binnenkort meer hierover! 



Soms krijgen we bijzonder bezoek op de Girlscene redactie. Dit keer werden we verrast door drie dames in kleurrijke jurkjes die grote ballonnen bij zich hadden. Ze kwamen natuurlijk niet zonder reden, de meiden kwamen een doosje macarons brengen met daarbij de uitnodiging van de Oilily pop-up store. Deze pop-up store is van 6 tot 15 maart geopend in de Gerard Doustraat 76 te Amsterdam. 


DIY alert! Marjolein nam de moeilijke taak op zich om aan de slag te gaan met nail art tutorials. Op de Girlscene redactie zijn we vooral weg van de zwarte nagellak met glitters bij de nagelaanzet. Dat gaan we zeker uitproberen. :-)




Marjolein bezocht de persdag van HEMA. De nieuwe collectie is super leuk, handig en vrolijk zoals je van het merk gewend bent. Maar de polaroidcamera en de macarons sprongen er voor ons uit!




Danique ging naar een event van Philips Beauty in het mooie Hotel Droog. Het event stond geheel in het teken van de tulp. Niet alleen omdat de bloem zo mooi is, maar vooral vanwege de naam van de hun nieuwste krultang: The Easy Curler Tulip. Danique mocht 'm alvast testen en ze was er erg over te spreken!



Het is topdrukte voor de pers! Dit keer ging Danique naar een event van Unilever Beauty, waar Andrelon onder andere onder valt. Ze bekeek de nieuwe producten en besprak eventuele nieuwe samenwerkingen. Er komt weer veel leuks aan!


Yay! De lente staat voor de deur en door deze folder van Primark kregen we al helemaal de kriebels. Plan dat tripje naar Primark maar vast, er komt namelijk een super leuke collectie aan!





Danique ging op de She Wears city tour door Den Haag met Eastpak. Ze ontdekte de mooiste plekjes van Den Haag en maakte kennis met de meest inspirerende vrouwen, geheel in het teken van de Internationale Vrouwendag op zondag 8 maart. Het was een bijzondere tour samen met andere inspirerende power vrouwen!


Speciaal voor Moederdag: deze leuke producten van The Body Shop in een Brits jasje.


Op de Girlscene redactie dronken we de nieuwe Energise en Antioxidant smoothies van Innocent. Lekker en ook nog eens heel vullend!


Nieuwe Fuji Green Tea collectie van The Body Shop. Voor de échte liefhebbers van groene thee ;-). 




Lucky bastards Danique & Emma waren uitgenodigd om het concert van Katy Perry bij te wonen. Alsof dat allemaal nog niet bijzonder genoeg was, kregen ze ook nog eens een backstage tour! Katy was er zelf niet -die moest inzingen- maar ze mochten wel de kleedkamer, outfits, props en bling bling microfoons bewonderen. Een avond om nooit meer te vergeten!



*Klik, klik* Tijd voor een fotoshoot! Danique heeft een nieuw paar Keds in haar bezit en zoals dat gaat op de Girlscene redactie moeten die wel even op de foto gezet worden. Terwijl we dat deden bestelde Danique een lekkere koffie en spotten we bovenstaande koekjes... To. Die. For.

Als we ergens een zwak voor hebben, dan is het voor een parfum in een mooie flacon. Je kunt je voorstellen hoe blij verrast we waren toen de postbode Dolce & Gabanna's Dolce kwam brengen in deze verpakking. Wauw!


Appie wordt steeds gezonder! Albert Heijn To Go komt met healthy dipping: volkoren grissini’s, sesamcrackers en vijf verschillende rauwe groentesticks die je naar eigen smaak kunt combineren met verse dips zoals Baba Ganush van gegrilde aubergine, twee varianten Hummus of een Mascarpone Chili Dip. Prijzen variëren tussen de €1,25 en 1,75 per groentesticks of dipping. Dat is nog niet alles, ze komen ook nog met twee nieuwe salades! Een kip mango salade en geitenkaas blauwe bes, beide €4,75 per stuk. We hebben alles uitgebreid getest op de redactie en we moeten zeggen... het is zó lekker! Het was allemaal in één keer op (niet verder vertellen!). 


Eerlijk is eerlijk: de muren van Girlscene HQ zagen er nogal kaal uit. Tijd om daar eens verandering in te brengen! Dus zo gingen Danique (InteriorJunkie) en Marjolein aan de slag met ons canvasbord, een foto van Danique's kat Bobby en een te schattig verenlijst. 


Lekkere en gezonde snacks zijn altijd meer dan welkom op de Girlscene redactie. Deze maand kregen we in ieder geval geen genoeg van cocktail nootjes van Mani, ontbijtgranen van Eat Natural en Bionina drankjes. Hmm!


Dit zwarte water ziet er misschien heel griezelig uit, maar het is dus gewoon mineraalwater! Het is een beetje een vreemd product, vandaar dat wij het voor jullie hebben getest. En het smaakt dus echt gewoon naar water! Geen bijsmaak. Dit is wél een stukje hipper om te drinken ;-). 


Marjolein is super blij met haar romantische hoesje van Smartphonehoesjes.nl. Hoe leuk is het hartje om de camera? 


Danique ging op bezoek bij Mooi PR om samenwerkingen te bespreken. Zoals je ziet hebben zij super veel leuke merken zoals Clinique, Smashbox en MUA. Er zijn weer leuke plannen gesmeed, dus houd Girlscene in de gaten! 


Renée was bij de lancering van de MakeUp Genius app van L'Oréal in Hotel Droog. Met deze super leuke app kun je realtime make-up testen. We like! Renée ging niet met lege handen naar huis en ze draagt de rode nagellak as we speak op haar nagels.


Chocomel kwam langs met een ontbijtje met de nieuwe Chocomel. Deze is lichter dan de normale variant en past dus beter bij het ontbijt.


Nog een event! Renée was aanwezig bij Smashbox om alles te horen over hun nieuwe producten voor de zomer. Vooral van de highlight-, contour- en blushsticks zijn we fan.


Er kwamen lieve Girlscene-lezeressen op bezoek die Danique interviewden in verband met het maken van hun studiekeuze. Als bedankje gaven ze een kaart en lekkere chocolade... Lekker, dankjewel meiden en heel erg veel succes!

Wat is het leukste dat jij afgelopen weken hebt gedaan? 

Gerelateerde posts

Je moet ingelogd zijn om te reageren

Reacties

girlinAmsterdam

08:05 14/05/2015 OMG meiden!! Ik was hier echt super blij mee Ik heb 10 euro korting verdient op een super gaaf kleding merk! Alles wat ik hoefde te doen was een leuke enquête invullen! Duurde 9 minuten bij mij..... Daarna kreeg ik een mailtje met een kortingscode en kon ik gelijk shoppen. Hier is de enquete: https://nl.surveymonkey.com/s/0846041 ♡♡

Amber

02:03 31/03/2015 waar kan ik smashbox en blk kopen? en gaat de hema instax camera's verkopen?

Homeiswheretheheartis

11:03 30/03/2015 ik ga binnenkort naar amsterdam winkelen met een vriendin van mij en we wouden ook nog gaan fietsen daar ! komt leuk uit dat artikel :)

Sophie

12:03 30/03/2015 super leuk!!! en dat telefoonhoesje wauwwww

Turdeyseven

09:03 29/03/2015 Jaa heel leuk artikel! (:

AudreyMaiden

08:03 29/03/2015 Heel leuk artikel dames!

Esther

07:03 29/03/2015 Dit vind ik dus echt een super leuk artikel!

Renée - redacteur Girlscene

07:03 29/03/2015 @Daryldixon: Ik heb het gehaald en het was jum! Al kon het de kip-mango salade van vorig jaar net niet overtreffen. @Jolijn: Dat klopt inderdaad. Daarom hebben we die info ook op Girlscene's Instagram account gedeeld zodat de volgers altijd op de hoogte zijn. :-)

DARYLDIXON

07:03 29/03/2015 Oeh die mango kip salade ga ik echt halen.

joepiejajeej

06:03 29/03/2015 superleuk! maarre... mijn vriendin had dat hoesje ook en het was snel stuk -bovendien is het zo dun dat het eigenlijk amper beschermt. just so you know ;)

joiijn

06:03 29/03/2015 Het is leuk dat jullie een diary maken van de afgelopen maand zodat het een langer artikel met meer foto's is, maar als je actuele dingen deelt (aan het begin van de maand) zijn die nu niet zo relevant meer. In dit artikel staat namelijk dat Oililly een pop up shop heeft van 8 tm 15 maart. Dit artikel komt veel later dan dat online, dus dan is dat niet zo nuttig meer om te delen.

Je moet ingelogd zijn om te reageren